Cuma, Ocak 20, 2017

Abi valla görmedim

Ah kimselerin vakti Yok durup ince  şeyleri anlamaya

Rahmetli Gülten Akın, bu canım mısrasını kullandığımı bilse muhtemelen kemikleri sızlardı.

Üniversiteyi yeni bitirmişim.
Aylardan  Ramazan vakit iftara yakın, Merter Otobüs durağında bir arkadaşımı bekliyorum arabayla gelip alacak devam edeceğiz.
Bir de nasıl pis bir yağmur var rüzgarla karışık
O rüzgarla karışık yağmur ağzıma girmemeli ama.
Orucum sakatlanmasın kafasıyla ufak ufak Aşkı Memnudaki bir Bihter Ziyagil, Gülen Gözlerdeki bir Itır Esen gibi "tuh tuh" yapa yapa kimseyi rahatsız etmeden tükürüyorum.
Yine de otobüs durağındayım, yağmur da yağsa, kibarlıktan ölsem de tükürüyorum işte, uzatmaya gerek yok.
Dedim ki insanlar rahatsız olmasınlar ben biraz tenha bir yere geçeyim de orada içimdeki canavar çıkar.
Merter'den Bakırköy istikametine doğru biraz yol aldım.
O sırada da ağzımda birikiyor yağmur suyu, "heh" dedim zamanı geldi kimseyi rahatsız etmem artık, ince adamım arkadaşım, sağa baktım sola baktım kimse yok.
Tam yere dönüp tükürdüm ki, Eyvah! Omuz hizamda kimse yoktu ama kol hizamda en mümeyyiz vasfı bıyıkları olan bir Abi var.
Bildiğin, düpedüz, durup dururken dönüp adamın yüzüne hem de bıyıklarının tam ortasına tükürmüştüm.
Dedim ya başta yüzüne tükürdüğüm için bana kızan o Abi olmak üzere durup ince şeyleri anlamaya vaktimiz yok :) Ben neden oradaydım neden orda tükürdüm ahh ah :)
Yok yahu Ne kızması adam şaşkınlıktan kızamadı bile, olana bitene anlam veremedi. Tek kelime etmedi
Zaten üst bıyığından sarkan o tükürük varken konuşmaması daha iyiydi belki konuşsa onun da orucu bozulacaktı

Hiç yorum yok: